FAROfactory ve skupině WORMELEN GROUP

 

 

 

FAROfactory ve skupině WORMELEN GROUP

 

Vážení zákazníci a obchodní partneři. Společnost FAROfactory řešila počátkem roku 2016 následující otázky – zda a jak vyhledat perspektivního investora a čím investora zaujmout. Bylo totiž zřejmé, že nelze dál vyrábět pouze pro český trh a nelze setrvávat v analogové éře. Proto byl uplynulý rok ve znamení snížení produkce a zvýšení investic do know-how, do SW a HW a především do HIM. A toto rozhodnutí se ukázalo jako správné: FAROfactory (FAfa) má nového společníka a investora a ten získává vývojovou, konstrukční a výrobní platformu s dokončenou implementací 3D konstrukce, navazující technologie a rozsáhlé know-how.. Více zde . Všechny nové výrobky FAfa jsou od roku 2016 konstruovány v 3D prostředí a pořízená data jsou dále využita v CAD/CAM obrábění při výrobě vstřikovacích forem a také při povrchové úpravě výrobků, kdy např. potisk výlisků nebo výroba samolepek a obtisků zajišťuje nová, plně digitalizovaná grafická dílna. Samozřejmostí je také rapidprototyping a průběžné ověřování konstrukce výrobku pomocí 3D tiskárny.

 

 

Představíme nové výrobky, pro r. 2017, patřící do sortimentu české autodráhy FARO.



Auta 1:28:  Favorit Pick-up FreeStyle má nový podvozek s magnety a novou karoserii, nyní opravdu v měřítku. Tento model bude dodáván i jako "plain body" stavebnice, KIT s velkým archem samolepek. Hotové, RTR modely, jsou ve dvou úrovních - v kartonu a s tmavým zasklením bez interiéru a ve vitrině, s interiérem, s barvenou karoserií. Modely mají správné disky Borbet. V průběhu 1.Q. opět naběhne výroba Favoritů Racing, ovšem s historicky správnými polepy. Verze Taxi a Policie budou doplněny o verzi ÚAMK a Ambulance. Vše i jako stavebnice a to platí i pro modely MTX Roadster jejichž montáž právě probíhá.

 

 

Auta 1:32:  Prvým modelem, který je výsledkem digitálních postupů, je formule Gloria C8F. Dodávána bude v kartonu (pro sety), ve vitríně (složitější verze a limitky) a také jako stavebnice. Formule mají nové vodítko s čtyřnásobným výstupem stěracích kartáčků. V nabídce budou čtyři barvy a několik verzí. Po doprodání starších formulí FiKS NF 1400 nebude pravděpodobně jejich výroba pokračovat a jejich místo zaujmou výhradně Glorie C8F.

 

 

 

Druhým autem bude "placka" Praga R1. Velmi lehký model bude využívat vyššího rozsahu nastavení gripu díky čtyřem šachtám pro magnety. Variantně lze podvozek osadit díly FaroMyKit a upgradovat model pomocí ložisek nebo výkonného motoru. Také Praga R1 bude jako stavebnice s bílými a čirými výlisky. RTR modely budou opět ve čtyřech barvách a jsou samozřejmě výsledkem 3D konstrukce.

 

 

 

Auta 1:18:  Předlohou pro model Superkart je úspěšná motokára teamu pana Milana Šimáka, jehož jezdec Adam Kout opakovaně získal titul Mistra Evropy (toto téma přiblíží samostatný článek...). Vývoj a zkoušky podvozku, který má správný "čtvercový - motokárový" poměr rozvoru a rozchodu, začaly v roce 2015 - a nyní je celá výroba modelu výsledkem 3D konstrukce. Toto velké autodráhové auto má výborné jízdní vlastnosti a koncipováno je i pro kroužky a kluby (stavebnice, multipacky, 100% servis a dodávky samolepek a všech dílů auta). Další verze Superkart (jako hračky) budou představeny počátkem roku, před veletrhem v Norimberku.

 

 

Sortiment ADF:

 

 

Autodráha FARO bude (konečně) počátkem roku 2017 doplněna o digitální počítadlo kol pro dvoudráhu a čtyřdráhu. Cílem je také stálá nabídka všech dílů dráhy, napáječů a především ovladačů rychlosti (v současnosti běží výroba další 500 ks série). Stabilizace nabídky sortimentu se brzy projeví v kompletním naskladnění pneumatik, disků, převodů a dalších servisních a ND. Zajímavým doplněním budou nepochybně aršíky samolepek se startovními čísly, pruhy, logy a s reklamními nápisy i pro auta Ites a Gonio.

 

 

FAROfactory je nyní připravena navrhnout a vyrobit polepy (stickers i decals), masky a řezané plochy i pro jiné výrobce modelů či, obecně, výrobků, kde je potisk či polep používán. Technologie LED UV je totiž digitální náhradou sítotisku a tamponprintu, nyní však plnobarevně, s pokrytím lakem (i ve 3D rozměru) a s ořezem v toleranci 0,05 mm. Další možnou formou např. ousourcingu může být pro externí zájemce možnost využití 3D konstrukce FARO (de facto od návrhu výrobku po kompletaci a zabalení), tedy i např. výroba malých vstřikovacích forem, výroba vacu blistrů (výrobků i obalů) a v kombinaci všech technik i rapidprototyping a tedy výroba vzorků, veletržních exponátů, dioramat nebo velkých autodráh s terénem a na 700 mm vysokém soklu (pro soukromníky, kluby, firmy, autosalony, muzea, výstavy nebo nákupní centra).

 

 

Vážení zákazníci a obchodní partneři - děkujeme vám za pozornost a dovolujeme si vás požádat o akceptování důvodů, které v posledních měsících společnost FAROfactory vedly k výraznému útlumu obchodní činnosti. Přesto jsme odeslali 1185 balíčků, zásilek našim věrným klientům, kteří se dokázali mnohdy obrnit trpělivostí a počkali např. na výrobu či montáž požadovaného servisního dílu, auta či ovladače. Moc Vám děkujeme - Váš zájem o českou autodráhu a Vaše nákupy byly významnou ekonomickou podporou. Obchodníkům se omlouváme a věříme, že pod vedením pana Petra Homolky česká značka FARO ožije a vrátí se i na pulty hračkářských obchodů.

Přejeme Vám hezké Vánoce a veselý Nový rok!

Roman Kysela, jednatel společnosti
Mirek Sanytrák, marketingový manažer

 

 

 

 

Zpět


Hlavní navigace

Vstup pro obchodníky

Výběr jazykové verze

Europa Cup Auto