Doprava zdarma při nákupu nad 1 500 Kč
MTX Favorit Roadster, červená - limitovaná serie
MTX Favorit Roadster, červená - limitovaná serie MTX Favorit Roadster, červená - limitovaná serie MTX Favorit Roadster, červená - limitovaná serie MTX Roadster, červená

MTX Favorit Roadster, červená - limitovaná serie

MTX Favorit Roadster, červená barva, lak. Měřítko 1:28. Limitovaná série sběratelských modelovaných autíček s lakovanou karoserií. Autíčko vytváří šikovní modeláři se smyslem pro detail. Nejedná se o sériovou výrobu ale o malosériovou produkci po jednotkách kusů. Hodnotné autíčko da vaší sbírky. Vedle toho, že se jedná o sběratelský model autíčka, můžete se sním projet na dráze jako s každým jiným autíčkem. Autíčko je v průhledné vitrínce s černým podstavcem a vše ještě v papírové krabičce s okénkem. Prodej pouze po 1 ks od barvy. Nápad na výrobu Favoritu bez střechy přišel v roce 1990 od samotného ředitele podniku Metalex inženýra Petra Bolda. .K projektu byl také přizván známý český designér Václav Král a jeho syn Jiří. Práce na MTX Roadster – probíhaly vskutku rychle. prototyp byl hotov za pět měsíců, představen byl novinářům v září 1990 a následně se ukázal také na autosalonu v anglickém Birminghamu. Už na konci roku přitom začala malosériová výroba. Pod kapotou se tedy objevila známá atmosférická třináctistovka o výkonu 63 koní (46 kW), která pracovala s pětistupňovou manuální převodovkou. MTX Roadster si nakonec mezi léty 1990 až 1996 objednalo přes 150 zájemců, přičemž velká část vozů putovala do Německa, dále do Nizozemska a Velké Británie. A to na poměrně malou československou firmu, dobu krátce po pádu komunismu a základ v podobě podceňovaného „auta z východu“ není špatné číslo. Cenu uvádějí dobové záznamy z roku 1991 na 298.000 Kčs. Ve srovnání s Favoritem LS za cenu 150.750 Kčs byla tedy otevřená verze od Metalexu dvakrát dražší. Pro zájemce v zahraničí byl ale Roadster docela výhodný, neboť stál asi jen dvě třetiny ceny čtyřmístného Volkswagenu Golf Cabriolet. Zdroj : https://www.autorevue.cz/skoda-favorit-mtx-roadster-wiki-historie

Zboží momentálně ve výrobě.
Katalogové číslo: 216

Popis zboží

MTX Favorit Roadster, červená barva, lak. Měřítko 1:28. Limitovaná série sběratelských modelovaných autíček s lakovanou karoserií. Autíčko vytváří šikovní modeláři se smyslem pro detail. Nejedná se o sériovou výrobu ale o malosériovou produkci po jednotkách kusů. Hodnotné autíčko da vaší sbírky. Vedle toho, že se jedná o sběratelský model autíčka, můžete se sním projet na dráze jako s každým jiným autíčkem. Autíčko je v průhledné vitrínce s černým podstavcem a vše ještě v papírové krabičce s okénkem. Prodej pouze po 1 ks od barvy. Nápad na výrobu Favoritu bez střechy přišel v roce 1990 od samotného ředitele podniku Metalex inženýra Petra Bolda. .K projektu byl také přizván známý český designér Václav Král a jeho syn Jiří. Práce na MTX Roadster – probíhaly vskutku rychle. prototyp byl hotov za pět měsíců, představen byl novinářům v září 1990 a následně se ukázal také na autosalonu v anglickém Birminghamu. Už na konci roku přitom začala malosériová výroba. Pod kapotou se tedy objevila známá atmosférická třináctistovka o výkonu 63 koní (46 kW), která pracovala s pětistupňovou manuální převodovkou. MTX Roadster si nakonec mezi léty 1990 až 1996 objednalo přes 150 zájemců, přičemž velká část vozů putovala do Německa, dále do Nizozemska a Velké Británie. A to na poměrně malou československou firmu, dobu krátce po pádu komunismu a základ v podobě podceňovaného „auta z východu“ není špatné číslo. Cenu uvádějí dobové záznamy z roku 1991 na 298.000 Kčs. Ve srovnání s Favoritem LS za cenu 150.750 Kčs byla tedy otevřená verze od Metalexu dvakrát dražší. Pro zájemce v zahraničí byl ale Roadster docela výhodný, neboť stál asi jen dvě třetiny ceny čtyřmístného Volkswagenu Golf Cabriolet. Zdroj : https://www.autorevue.cz/skoda-favorit-mtx-roadster-wiki-historie

MTX Roadster, červená barva, lak. Limitovaná série. Měřítko 1:28.

  • Hmotnost 110 g
  • Délka (L) 138 mm
  • Šířka (W)   59 mm
  • Výška (H)  51 mm
  • Rozvor (Wheel Base) 86 mm
  • Převod 90°, modul 05, převodový poměr 3,75
  • Kolo 30 zubů  plast, pastorek 8 zubů  zinek  
  • Plovoucí vodítko FARO/28
  • Motor SUPER 20000 ot./min.
  • Magnet  FeNdB 18x7x2,5 s držákem
  • Průměr obutých kol  P/Z 20 mm
  • Pohon zadní nápravy
Realistické jízdní
vlastnosti modelů
Tradice a kompatibilita
s českou autodráhou
Velká modularita
a cenová dostupnost
Kvalita, spolehlivost
a bezproblémový servis
https://www.autodraha-faro.cz